Hemma från Grisslinge

Hej hej!

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit i Grisslinge med Annie där vi träffade några. Jag älskar att se folk skämma ut sig på fyllan när man själv är helt nykter. Idag drack jag faktiskt inte en droppe, så det var bra. Tyvärr gick sista bussen ganska tidigt så vi hann inte träffa dom så länge, men ett tag iallafall.
Ska träffa hemlig i morgon igen, innan han åker bort. Egentligen ganska töntig att inte skriva ut namnet, det tycker iallafall jag och brukar klaga på folk som gör det. Men det är faktiskt av ett speciellt skäl nu, med tanke på att dom jag känner läser min blogg. Men nu ska jag sova, så ni får ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0